Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
A la llar dels padrins, el capellà ha beneït els animals
45 minuts més tard de l’horari previst i mirant al cel, però finalment s’han pogut celebrar les beneïdes a Andratx. Un bon grup de veïnats s’han acostat fins a la llar dels padrins, on el capellà ha beneït les mascotes. Cans, moltíssims, perquè són part de la família.
Però també altres tipus d’animals, cavalls, un ramat de cabres, ovelles, gallines. I tampoc no hi han mancat les carrosses, una cavalcada per mostrar diferents motius; n’hi havia algunes que representaven un taller de costura, d’altres un forn d’ensaïmades i, al capdavant de totes aquestes, música i dimonis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los