Benítez adverteix que obrir a mitjans d'agost no els compensa econòmicament
L’Associació d’Oci Nocturn d’Eivissa reclama un canvi legislatiu “urgent” perquè els policies puguin actuar en els domicilis i erradicar les festes il·legals, que “han vengut per quedar-se”. El gerent de l’entitat, José Luis Benítez, assegura que “si no aturam això, en cas que hi hagi un positiu de Covid-19 hi haurà un descontrol important”.
A més, el gerent de l’associació calcula que si el sector de l’oci nocturn no pot obrir fins a mitjans d’agost, “econòmicament ja no ens compensa perquè la temporada bona és entre juliol i agost”. Tot i això, explica que “per responsabilitat general, ens atendrem a les condicions de l’executiu i si ens demanen que seguim tancats, ho farem”.
La setmana que ve, previsiblement, l’entitat i el Govern es reuniran, cara a cara, per seguir negociant si es pot reobrir o no el sector. Benítez reclama poder reobrir per a les persones vacunades amb la pauta completa. I demana que “no ens assenyalin perquè a les Balears el sector roman tancat des de l’inici de la pandèmia”.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona