Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El Govern ja va intentar establir convenis amb els establiments vacacionals de l'illa per solucionar aquesta problemàtica
La problemàtica en matèria d’habitatge que pateix Formentera fa que cada curs escolar comenci amb manca de docents.
El Govern ja va intentar posar-hi solució fent convenis amb establiments vacacionals. Una iniciativa que, finalment, no s’ha pogut dur a terme.
Ara planteja noves mesures com bestretes per a aquests docents que els ajudin a enfrontar els preus dels lloguers. O, fins i tot, desgravacions tributàries.
Consideren que Formentera és l’illa que es veu més perjudicada per aquesta problemàtica.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç