Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Les biblioteques des Molinar, Joan Alcover i ramon Llull acullen a partir de l'u d'octubre les creacions de Bartomeu Sastre, Anna Dot, Stefano Calligaro i Enric Farrés
A la biblioteca Ramon Llull no tot és estudi. Emmarcades per prestatgeries plenes de llibres hi apareixen paraules, distanciades i aïllades. És transitant l’espai, com els monosíl·labs, prenen sentit: “En un lloc on no es pot fer res ho puc fer tot”. És la intervenció de l’artista català Enric Farrés per al projecte Biblioteques en Flames: “Les biblioteques s’han de celebrar, són com un miracle. I la meva intervenció és com una carta d’amor a les biblioteques”, ha assenyalat Farrés, un dels quatre artistes participants. El regidor de Cultura i tinent de batle Javier Bonet ha remarcat la innovació del projecte, amb intervencions artístiques inèdites per a tres biblioteques públiques de Ciutat. Una iniciativa del CAC Palma Arts Visuals comissariada per Francesco Giaveri: “No volíem transformar les biblioteques en galeries d’art sinó fer una cosa diferent per reconèixer el valor d’aquests espais”, ha dit Giaveri.
La biblioteca del Molinar acull la instal·lació d’Anna Dot, que investiga l’escriptura formada per signes: “Volia desxifrar el llenguatge del sol, aquests missatges que ens deixa el sol a la retina després d’una llum cegadora”, ha dit Dot. Bartomeu Sastre juga amb paraules, llums i ombres a la biblioteca Joan Alcover on també es pot gaudir dels Poetricks de Stefano Calligaro.
Art per a ser habitat en l’espai refugi que són les biblioteques. A partir de demà i fins a mitjan novembre als espais Joan Alcover, es Molinar i Ramon Llull.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar