El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'aler-pivot mallorquí fa 18 punts i 15 rebots en el quart triomf menorquí (82-75); l'equip de Gino Rovellada trenca una ratxa de dues derrotes
A la Lliga EBA, gran victòria del Pinta B Es Castell, que s’ha imposat al tercer classificat, el Castelldefels, per 82 a 75. Un parcial de 24-17 al darrer quart, liderat per Biel Torres, autor de 18 punts, 15 rebots i 27 crèdits de valoració, ha permès l’equip menorquí sumar la quarta victòria de la temporada i trencar una ratxa de dues derrotes.
Oriol Muñoz (16p 7rb), Tuky Bulfoni (15p), Facu Dayer (12p 6as) i Carlos Sintes (11p) han estat altres destacats del conjunt de la zona esportiva Sergio Llull, davant un clàssic de la categoria, dirigit per Raül Martínez i amb jugadors de les prestacions dels germans Mañés -Eric i Marc-, Santi Serratacó, Cristian Oliva, Arnau Carreras o Marc Bernadí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits