Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Les persones que hagin passat la covid han d’esperar quatre setmanes per poder ser vaccinades amb la dosi de reforç
164
A partir de les 15.00 hores d’aquest dilluns, les persones d’entre 40 i 49 anys ja podran demanar torn per a rebre la tercera dosi de reforç a través de BITCITA. La població diana és de 145. 590 persones, 113.456 de les quals a Mallorca, 10.662 a Menorca, 20.164 a Eivissa i 1.348 a Formentera.
Les condicions que cal complir per poder rebre la dosi de record són tenir entre 40 i 49 anys, haver rebut la pauta completa de vaccinació de la COVID-19 i que hagin passat almenys sis mesos des de la darrera dosi en els casos de Pfizer o Moderna o tres mesos si es tracta de Vaxzevria (AstraZeneca) o Janssen. A més, les persones que hagin passat la infecció han d’esperar quatre setmanes per poder ser vaccinades amb la dosi de reforç.
A més, el portaveu del Govern, Iago Negueruela, en la roda de premsa posterior al Consell de Govern, ambé ha anunciat que Formentera passa a nivell 3, com la resta d’illes. El canvi de nivells entrarà demà en vigor, una vegada es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. A partir d’aquest moment s’aplicaran a Formentera les mesures que ja segueixen la resta d’illes, entre els quals, demanar el certificat covid a més àmbits, com a establiments de restauració de menys de 50 persones o a tots els establiments culturals, independentment de si es consumeix o no, així com les mesures que afecten les festes populars, que han estat ja ratificades pel Tribunal Superior de Justícia fins al 24 de gener.
Les persones amb símptomes covid poden demanar cita per fer-se una prova a través de BitCita
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats