Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Les famílies reclamen a Educació que "es prioritzi la protecció dels menors" i que Miquel Roldan deixi d'exercir de mestre
Les famílies del CEIP Gabriel Janer Manila de Marratxí ha decidit fer un boicot escolar aquest divendres: no duran els seus fills a escola. És la mesura de protesta en veure que Miquel Roldan, condemnat fa un mes per haver assetjat un menor el 2021, torna a exercir de mestre a l’escola. El jutge no el va inhabilitar.
La Conselleria fa feina per resoldre la situació dins dels marges que els permet la llei. De moment, el que han fet és llevar Roldan de tutor i posar-li una persona devora sempre que faci classes.
Gairebé 8 de cada 10 famílies del centre han firmat un manifest perquè Roldan deixi d’exercir. Demanen que “es prioritzi la protecció dels menors” i que es doni una solució immediata. Consideren que, amb ell, el centre ja no és un espai segur per als seus fills.
que el llebin ja, es una tonteria posar un profesor pel prefesor
que el llebin ja, es una tonteria posar un profesor pel prefesor ja ja ja y ja hbjihjbvjbiuhgyuvy
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut