Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Un camió grua ha tombat i el braç articulat ha ferit la teulada d’una casa. Els fets han ocorregut avui dematí, a primera hora, a Cala Rata, a l’altra banda del port de Maó. Pel que sembla, el vehicle estava fent unes feines en una casa ubicada en un nivell inferior quan el terreny ha cedit, i ha causat que el vehicle trabucàs i ha quedat suspès.
Els bombers i la Policia Local han precintat la zona i tallat l’accés per seguretat. S’ha habilitat un pas alternatiu per als veïns de la zona. Les tasques per redreçar el vehicle continuaran demà i es creu que poden ser complicades per les grans dimensions del vehicle i la delicadesa del terreny.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació