El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El conductor, que ha sortit de la cabina pel seu propi peu, ha donat negatiu a la prova d'alcoholèmia
A Eivissa, un camió de grans dimensions ha tombat aquest matí. Només ha resultat ferit el conductor, que ha patit diverses contusions. L’home ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.
L’accident ha succeït a les 12 i mitja del migdia al quilòmetre 3 de la carretera que va de Vila a Santa Eulària. Per causes que es desconeixen, el vehicle ha caigut de costat i ha perdut part de la seva càrrega, formada per munts d’envasos premsats. El conductor ha pogut sortir de la cabina i ha estat atès pels serveis d’emergència. El trànsit ha quedat afectat, amb algunes retencions.
L’operatiu per retirar la càrrega de la carretera i aixecar el camió ha tardat cinc hores. Segons han informat fonts d’aquest operatiu, el vehicle transportava 46 munts d’envasos premsats amb un pes aproximat de mitja tona cadascun, que feien en total més de 20 tones de càrrega.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle