X

Bones notícies pels vesins afectats dels apartaments Don Pepe després de més de cinc anys de lluita

Dilluns es planteja en plenari la reversió de la declaració de runa i la concessió d'una llicència de rehabilitació

19/12/2025

Bones notícies pels vesins afectats dels apartaments Don Pepe després de més de cinc anys de lluita

30

Sant Josep celebra dilluns un ple extraordinari per revertir la declaració de runa dels apartaments Don Pepe i concedir la llicencia de rehabilitació.

Un informe tècnic i un altre jurídic avalen aquesta decisió. Una notícia molt ben rebuda pels vesins afectats.

L’informe tècnic arribava ahir d’urgència al ple dels consistori. Diu que el bloc A dels apartaments desallotjats l’estiu de 2020 i desembre de 2021 no presenta un estat de runa imminent i que se’n pot fer una rehabilitació integral, extrem avalat també per un informe jurídic. Molt bones notícies pels vesins afectats que dilluns es reuneixen amb l’alcalde Vicent Roig perquè els hi expliqui els detalls i començar la negociació.

L’Ajuntament vol que els vesins renunciïn als processos judicials oberts per tal d’agilitzar tot el procés de rehabilitació que suposaria una despesa mitjana de 74 mil euros per a cadascun dels propietaris dels 50 apartaments afectats.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT