Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Les grans superfícies es mostren optimistes perquè l'arribada del fred anima les vendes, en canvi, els petits comerciants asseguren que la gent surt poc al carrer i que no venen gaire
Fa dies que han començat les rebaixes a Mallorca i els petits comerciants esperen, almanco, vendre allò que encara no ha tingut sortida i cobrir despeses. Les previsions són més favorables que l’any passat, però lamenten que encara hi ha poca gent al carrer, per mor de la pandèmia. Les grans superfícies són més optimistes.
Rètols de rebaixes per tot arreu. Hi ha articles amb descomptes de fins al 50 per cent. La gent cerca, llegeix les etiquetes dels preus i compra si val la pena.
Les grans superfícies es mostren optimistes; l’arribada del fred anima les vendes.
No tant els petits comerciants, que lamenten que poca gent surt al carrer i que, per això, no venen gaire. Però les rebaixes ajudaran.
Fins a finals de febrer, les grans superfícies i les petites botigues rebaixen el seu gènere.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar