El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Les grans superfícies es mostren optimistes perquè l'arribada del fred anima les vendes, en canvi, els petits comerciants asseguren que la gent surt poc al carrer i que no venen gaire
Fa dies que han començat les rebaixes a Mallorca i els petits comerciants esperen, almanco, vendre allò que encara no ha tingut sortida i cobrir despeses. Les previsions són més favorables que l’any passat, però lamenten que encara hi ha poca gent al carrer, per mor de la pandèmia. Les grans superfícies són més optimistes.
Rètols de rebaixes per tot arreu. Hi ha articles amb descomptes de fins al 50 per cent. La gent cerca, llegeix les etiquetes dels preus i compra si val la pena.
Les grans superfícies es mostren optimistes; l’arribada del fred anima les vendes.
No tant els petits comerciants, que lamenten que poca gent surt al carrer i que, per això, no venen gaire. Però les rebaixes ajudaran.
Fins a finals de febrer, les grans superfícies i les petites botigues rebaixen el seu gènere.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits