Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els agents varen emmanillar i es varen endur per la força algunes de les participants en la concentració, en la seva majoria de dones, que s'havia convocat en el barri londinenc de Clapham, on va desaparèixer Everard
El primer ministre britànic, Boris Johnson, ha expressat la seva “profunda preocupació” per la repressió policial en un acte d’homenatge a Sarah Everard, la jove presumptament raptada i assassinada per un policia el passat 3 de març.
Els agents varen reprimir el passat dissabte una concentració, en la seva majoria de dones, que s’havia convocat en el barri londinenc de Clapham, on va desaparèixer Everard. Els agents varen emmanillar i es varen endur per la força algunes de les participants, després que l’acte hagués estat desautoritzat per la pandèmia.
La comissària en cap de la Policia Metropolitana de Londres ha rebutjat dimitir tot i les crítiques rebudes.
El cas de Sarah Everard ha desfermat la protestes del col·lectiu femení al Regne Unit, que reclama uns carrers segurs i lliures de violència masclista.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13