Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els agents varen emmanillar i es varen endur per la força algunes de les participants en la concentració, en la seva majoria de dones, que s'havia convocat en el barri londinenc de Clapham, on va desaparèixer Everard
El primer ministre britànic, Boris Johnson, ha expressat la seva “profunda preocupació” per la repressió policial en un acte d’homenatge a Sarah Everard, la jove presumptament raptada i assassinada per un policia el passat 3 de març.
Els agents varen reprimir el passat dissabte una concentració, en la seva majoria de dones, que s’havia convocat en el barri londinenc de Clapham, on va desaparèixer Everard. Els agents varen emmanillar i es varen endur per la força algunes de les participants, després que l’acte hagués estat desautoritzat per la pandèmia.
La comissària en cap de la Policia Metropolitana de Londres ha rebutjat dimitir tot i les crítiques rebudes.
El cas de Sarah Everard ha desfermat la protestes del col·lectiu femení al Regne Unit, que reclama uns carrers segurs i lliures de violència masclista.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre