Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els agents varen emmanillar i es varen endur per la força algunes de les participants en la concentració, en la seva majoria de dones, que s'havia convocat en el barri londinenc de Clapham, on va desaparèixer Everard
El primer ministre britànic, Boris Johnson, ha expressat la seva “profunda preocupació” per la repressió policial en un acte d’homenatge a Sarah Everard, la jove presumptament raptada i assassinada per un policia el passat 3 de març.
Els agents varen reprimir el passat dissabte una concentració, en la seva majoria de dones, que s’havia convocat en el barri londinenc de Clapham, on va desaparèixer Everard. Els agents varen emmanillar i es varen endur per la força algunes de les participants, després que l’acte hagués estat desautoritzat per la pandèmia.
La comissària en cap de la Policia Metropolitana de Londres ha rebutjat dimitir tot i les crítiques rebudes.
El cas de Sarah Everard ha desfermat la protestes del col·lectiu femení al Regne Unit, que reclama uns carrers segurs i lliures de violència masclista.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys