Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'artista català de mare mallorquina acaba de publicar el seu segon treball d'estudi
Somos perfectos és la punta de llança de Cuando coincidimos, segon treball d’estudi de Borja. Un disc amb 9 talls en què l’artista català de mare mallorquina conrea un pop enèrgic i ple de llum amb les relacions humanes, sovint complicades per manca d’espai o de temps, com a pedra angular.
Una de les 9 cançons de Cuando coincidimos es titula Mallorca, lloc molt especial per a l’artista, que va aconseguir una nominació als Grammy Llatins l’any 2023 en la categoria de Millor Artista Novell.
La carrera de Borja s’enlaira a poc a poc, gràcies a la feina, al talent i també a oportunitats com la que va tenir l’any passat, quan va obrir un dels concerts de Karol G al Santiago Bernabéu davant més de 50.000 persones.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic