Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Una marea de corredors inunda els carrers de l'illa Pitiüsa
2.500 corredors, arribats de diferents punts de la Península i de l’estranger, prenien la sortida des del Far de la Mola deixant una imatge inigualable. Un recorregut de 21 quilòmetres i una marea d’esportistes inundant d’esforç, sacrifici, sofriment, somriures, i molta passió, tots els carrers de l’illa.
Borja Rodríguez, amb un temps d’1 hora 10 minuts, ha estat el guanyador de la prova. Amb un temps d’1 hora 27 minuts, Ionela Clara es proclamava guanyadora de la carrera.
Alegria en la línia de meta, que demostra l’èxit de la Mitja Marató en la qual tots els participants han resultat guanyadors.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada