Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Una marea de corredors inunda els carrers de l'illa Pitiüsa
2.500 corredors, arribats de diferents punts de la Península i de l’estranger, prenien la sortida des del Far de la Mola deixant una imatge inigualable. Un recorregut de 21 quilòmetres i una marea d’esportistes inundant d’esforç, sacrifici, sofriment, somriures, i molta passió, tots els carrers de l’illa.
Borja Rodríguez, amb un temps d’1 hora 10 minuts, ha estat el guanyador de la prova. Amb un temps d’1 hora 27 minuts, Ionela Clara es proclamava guanyadora de la carrera.
Alegria en la línia de meta, que demostra l’èxit de la Mitja Marató en la qual tots els participants han resultat guanyadors.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys