També s'han tancat els parcs infantils
Des de les 10.00 hores d’aquest dimecres hi ha activat l’avís taronja a les Pitiüses per vents i fenòmens costaners. Després del migdia, ja començava a notar-s’hi l’arribada del vent, però s’espera que l’episodi més fort sigui aquesta tarda. Institucions i organismes demanen extremar les precaucions i evitar desplaçaments innecessaris.
Alguns ajuntaments, com el de Sant Antoni, han suspès totes les activitats a instal·lacions municipals. D’altres, com els d’Eivissa i Sant Josep, han cancel·lat les que es duen a terme a l’aire lliure. S’han tancat a més tots els parcs infantils. A Talamanca, a Vila, la Policia Local ha precintat l’estructura de la terrassa d’un bar a primera línia, així com altres elements perillosos. Els Bombers mantenen actiu un dispositiu especial. S’ha requerit la presència de 25 efectius més per fer front a possibles desperfectes.
Pel que fa a les connexions marítimes, a partir del migdia han començat les cancel·lacions. Baleària ha informat que a partir d’ara totes queden cancel·lades. Durant tots aquests successius temporals molt passatgers entre les Pitiüses s’han vist afectats. També s’ha cancel·lat la sortida de les 17.00 hores de Dénia a Palma, amb aturada a Eivissa.
web domains available [url=https://otvetnow.ru]https://otvetnow.ru[/url] film universities
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta