Les veus de Bruno Sotos i de Josep Cabot s’uneixen per cantar “Com?”, una composició de Bruno Sotos plena de nostàlgia per una història d’amor que el temps ha romput. “Com?” s’ha estrenat avui i és un dels talls del darrer disc El chico de Andratx, que es va publicar el passat dia 13 de setembre. Un disc ple de col·laboracions amb artistes com Pau Franch, d’O-Erra; Adrià Salas, de La Pegatina, o el cantautor gallec Andrés Suárez.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa