Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Espanya podria optar a 75.000 milions en transferències i 63.000 en préstecs
La Comissió Europea proposa un pla de recuperació econòmica de 750.000 milions d’euros per als pròxims dos anys.
La major part del pla, 500.000 milions, serà transferit de manera directa als Estats membres en forma de subsidis, mentre que els 250.000 milions restants seran préstecs a retornar.
D’aquest total, Espanya podria optar a 75.000 milions en transferències i 63.000 en préstecs.
La presidenta de la Comissió, Ursula von der Leyen, presenta en aquests moments davant el Parlament Europeu les característiques bàsiques d’aquest fons de reconstrucció, juntament amb el seu esborrany de pressupost comunitari per als pròxims 7 anys.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid