X

Bunyolins davant el fèretre del papa: “T’emociona veure una persona que és tan important per al món”

Centenars de milers de persones s'han acostat fins a la basílica de Sant Pere, al Vaticà, per acomiadar-se de Jorge Mario Bergoglio

23/04/2025

Bunyolins davant el fèretre del papa: “T’emociona veure una persona que és tan important per al món”

Fotografies de Giussepe Lami.

26

Continuen les mostres de condol per la mort del papa Francesc. La capella del Santíssim de la Catedral de Mallorca ha estat escenari aquest dimecres capvespre d’un emotiu Rosari en memòria de Jorge Mario Bergoglio presidida pel bisbe Sebastià Taltavull. La missa funeral pel pontífex a la Seu se celebrarà dimarts que ve, a les 19 h.

Arreu del món, molta gent prega pel papa Francesc, però on hi ha més afluència de persones és a Sant Pere del Vaticà. Ha estat avui de matí quan el fèretre ha arribat a la basílica, i a les 11 h se n’han obert les portes perquè tots aquells que ho desitgin donin el darrer adeu a una figura que ha traspassat l’àmbit de la religió, pel seu caràcter humà i proper cap als més necessitats.

23/04/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT