Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Va ser localitzat el seu cotxe a la zona de Binifabini
Imatge del punt de control de recerca.
107A les 07.00 hores d’avui divendres s’han reprès les tasques de recerca de l’home desaparegut dijous al migdia, quan va anar a cercar esclata-sangs as Mercadal. Té 82 anys i és veí de Maó. A les 14:30h va sortir i a les 21.00 hores, després de veure que no retornava, els serveis d’emergència van iniciar la recerca fins a la mitjanit. Va ser localitzat el seu vehicle a la zona de Binifabini i el dispositiu de recerca es va esperar al lloc del vehicle per si l’home hi tornava.
Francisco Catchot (82 anys) va desaparèixer ahir cercant esclata-sangs a la finca de Binifabini d'es Mercadal #Menorca. Ajunda'ns a trobar-lo
…
Francisco Catchot (82 años) desapreció ayer buscando setas en la finca de Binifabini de Es Mercadal #Menorca. Ayúdanos a encontrarle pic.twitter.com/pkJvusLWDB— Emergències 112 Illes Balears (@Emergencies_112) November 23, 2018
Avui dematí s’han reiniciat els treballs amb un dispositiu més ampli format per Bombers, Guàrdia Civil, Protecció Civil, familiars i agents de la Policia Local des Mercadal. Es recorren les zones properes a Binifabini, una àrea habitual per cercar esclata-sangs amb punts escarpats de difícil accés.
El dispositiu compta amb el suport d’un helicòpter de la Guàrdia Civil, procedent de Mallorca, amb dos tècnics del grup de rescat i un ca expert rastrejador de persones.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
L'operació militar ha començat de matinada i ha comptat amb mitjans aeris i terrestres