Se n'ha duplicat el nombre d'habitacions i s'hi incorporen 21 professionals nous, 56 en total
El Centre d’Atenció Intermèdia Ca na Majora ja funciona a ple rendiment, és l’únic d’aquest tipus a les Balears. La posada en marxa de la segona planta ha permès doblar-ne el nombre de llits. També s’han incorporat 21 nous professionals a aquesta unitat.
Ca na Majora ha incorporat 14 llits més i té així un total de 29 habitacions individuals. També se’n completa la plantilla amb 56 professionals, 21 d’ells de nova contractació. La consellera de Sanitat ha visitat avui les noves instal·lacions.
Aquí atenen pacients amb malalties cròniques complexes i avançades i persones que han patit ictus. D’aquesta manera es valora el tractament geriàtric davant l’atenció al pacient envellit, tot oferint-los una atenció integral.
Ca na Majora es va inaugurar ara fa onze mesos; des de llavor, s’hi han atès 90 pacients amb una estada mitjana de 33 dies. En aquests moments hi ha ingressats 14 pacients, i això suposa una ocupació del 48%.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria