Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
méteo temps i natura
Aquest dimarts el BOE ha publicat l’ampliació del Parc de Cabrera, que ja compta amb 90.800 hectàrees protegides. A partir d’ara, ja és el primer parc de l’Estat amb mar profunda protegida. L’àrea és important per als cetacis, les tortugues i la tonyina.
Consulta aquí el text publicat en el BOE
La proposta d’ampliar Cabrera va sorgir d’Oceana després de diversos estudis de la riquesa en biodiversitat de la zona. El Govern va acollir la iniciativa i es va arribar a un consens amb el sector pesquer de l’Arxipèlag.
Després d’un període amb el projecte encallat per possible col·lisió d’interessos amb pesquers de la Península i diversos estudis científics per aclarir-ho, finalment, l’estiu passat, aquí a les Illes, la ministra de Medi Ambient, Teresa Ribera, es va comprometre a desencallar l’ampliació del Parc.
L’ampliació del Parc de Cabrera suposarà la protecció d’espècies úniques a gran profunditat
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació