Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El presumpte aspirant a obtenir el carnet de cotxe ja havia estat enxampat en una altra prova pel mateix
Imatge del dispositiu electrònic intervingut per la Guàrdia Civil.
165Agents de la Guàrdia Civil han descobert a Maó un home que intentava treure’s el carnet de conduir de cotxe amb un auricular i un elaborat sistema de transmissió amagat dins la roba.
Els fets van tenir lloc aquest dilluns, al matí, quan en un control rutinari els agents trobaren en un vehicle tres homes que duien diferents dispositius electrònics molt emprats habitualment per copiar a exàmens. Després de fer diferents comprovacions, els agents s’adonaren que un dels homes ja havia estat sancionat anteriorment per intentar copiar en un altre examen de conduir i, a més, tenia un bitllet per tornar a Mallorca aquell mateix dia.
A continuació, constataren que l’home era un dels aspirants que aquell mateix dilluns al matí tenia previst fer l’examen teòric per al permís de conducció B, de turismes, a Maó. Quan els agents es desplaçaren a les instal·lacions on s’estaven fent les proves, van identificar l’individu i comprovaren que duia al damunt un auricular amb un transmissor receptor. Tots dos elements estan prohibits en l’examen.

El dispositiu intervingut per la Guàrdia Civil
L’home, de 40 anys i de Manacor, s’enfronta a una infracció greu sancionada amb una multa de fins a 500 euros i no podrà tornar-se a presentar a proves de conducció fins d’aquí a mig any.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo