Una vintena d’agents irromp a l’edifici Géminis
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
Entre la plantilla de les dues entitats hi ha preocupació pels possibles acomiadaments
171
Els consells d’administració de Caixabank i de Bankia han aprovat el projecte de fusió de les dues entitats per crear el major banc d’Espanya, amb més de 20 milions de clients. Es tracta d’una fusió per absorció en què Caixabank controlarà el 74% de les accions. L’Estat, mitjançant el FROB, serà el segon accionista més important. Aquest acord preveu que, per cada títol de Bankia, els accionistes rebin 0,68 accions de Bankia. La nova entitat mantendrà la marca Caixabank i tindrà la seu a València. Estarà presidida pel fins ara màxim directiu de Bankia, José Ignacio Goirigolzarri.
El conseller delegat de Caixabank, Gonzalo Cortázar, està convençut que Bankia és el millor company per dur a terme un procés de consolidació en l’actual context econòmic. Diu que “per casar-se en temps difícils és important escollir la parella correcta i nosaltres estem convençuts que tenim un bon company”.
Mentre els directius celebren l’operació, entre la plantilla de les dues entitats hi ha preocupació pels possibles acomiadaments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell
La Policia Nacional ha fet 14 escorcolls a Palma i Marratxí amb la participació de 200 agents, principalment al barri de la Soledat