Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Els eivissencs també eviten llocs com els mercadets o les grans discoteques
Molts residents d’Eivissa asseguren haver deixat d’anar a molts indrets per mor de la massificació que pateix l’illa a l’estiu. Les platges estarien en la part alta d’aquest llistat però també les discoteques o els mercadets.
L’any 2008 Cala Saladeta va començar a liderar el rànquing de les millors platges d’Europa. La fins llavors recòndita cala, va començar a créixer en nombre de visitants any rere any.
Les xarxes socials també han contribuït a dirigir les masses de turistes cap a indrets determinats. Hem sortit al carrer per preguntar els eivissencs que han deixat de visitar per la massificació, alguns d’ells asseguren que tot.
Per exemple, a mesura que avança la temporada cada cop hi ha menys residents que s’atreveixin a atracar-se fins Cala Comte per mirar de trobar un forat per la seva tovallola. És una de les platges d’Eivissa considerada com a més massificada a l’estiu. Però no és l’única. Una massificació que també pateixen els propis turistes
Per no només les platges s’han tornat territori hostil pels residents, també les carreteres.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes