Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Més de 100 persones i més de 1.100 calçots a la graella per gaudir d'aquesta tradició catalana
Més d’un centenar de persones gaudeixen d’una calçotada a sa Comuna de Sineu. Ho han preparat tot de la manera més tradicional i amb la implicació de gairebé tots els comensals.
Més de 1.100 calçots a la graella, col·locats amb filferros per tombar-los tots alhora. És nota que aquí són experts en calçotades. Això sí, amb una particularitat, els tallen els extrems, l’arrel i part de la tija, diuen, per menjar-los millor.
Aquesta tradició catalana ha arribat a Mallorca a través de s’Empenta Sineu, que enguany celebra la segona trobada per menjar aquestes cebes, que no sempre agraden a tothom. Per això no hi falta el romesco, la salsa indispensable i bona carn: botifarres, xulla i carn magre, per torrar. Aquest diumenge però, tots alerta del vent, que bufa amb força i no volen cap ensurt.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat