CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
De moment, el projecte es troba en una fase molt inicial i es troba inclòs en el Pla General d'Ordenació Urbana
Un dels projectes estratègics que ha presentat l’Ajuntament de Calvià en el seu avanç del pla general d’ordenació urbana és la conversió en zona per a vianants del carrer Major del poble.
Una actuació que té la intenció de canviar la fisonomia del centre i fer-lo “més amable i més de vianants” per als seus veïns, segons ha assegurat el batle Alfonso Rodríguez. De moment és una proposta, que es troba en una fase molt inicial, però que d’entrada sembla que els veïns veuen amb bons ulls.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició