Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Tot i que no tenguin 1.000 participants, seguiran anul·lant actes, per prevenció
Tota la informació sobre el coronavirus
L’Ajuntament de Calvià ha decidit suspendre a causa del coronavirus la Galatzó Trail, que s’havia de celebrar aquest cap de setmana i a la qual s’esperaven 800 participants. Ha quedat posposada al mes de novembre. També s’ha suspès la festa de Sant Patrici, prevista per diumenge 22 a Santa Ponça.
A la Llar d’ancians tenen en marxa el protocol de prevenció recomanat per l’IMAS i que suposa extremar les precaucions, ja que es tracta del grup de risc.
Continuen amb normalitat tots els serveis municipals, com biblioteques o centres esportius, tot i que s’han suspès les activitats puntuals, com tallers o contacontes.
Estan prohibits els esdeveniments de més de 1000 persones, i pels de menys s’ha de demanar autorització a Sanitat, però així i tot analitzen cas per cas cada dia.
Per altra banda, conscients de la repercussió econòmica que tendrà al municipi aquesta crisi sanitària, l’Ajuntament està estudiant com articular ajudes directes als treballadors, així com bonificacions als empresaris.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja