Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Tal com va passar altres diumenges, s'ha hagut de limitar l'accés a Portals Vells, Ses Penyes Roges, s'Oratori i Buguenvil.llia
Un diumenge més algunes de les platges del municipi de Calvià han hagut de tancar durant una estona per evitar l’aglomeració dels banyistes.
Així ha passat avui, devers les onze del dematí, a la cala de Buguenvíl·lia. La platja no era plena de gent, però per mantenir els protocols de seguretat, sobretot la distància de dos metres entre les persones, hi han tancat l’accés.
El mateix ha passat a Portals Vells, Ses Penyes Roges, al Toro, i a la platja de l’Oratori. No descarten que a Cala Comtessa, s’hi denegui també l’accés avui migdia.
La Policia Local, Protecció Civil i informadors turístics, s’encarreguen del tancament de les platges.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte