El ple municipal d'avui també cerca aprovar l'ampliació de llicències amb 25 de temporals noves
212
El ple de l’Ajuntament de Calvià votarà avui la proposta de creació de 25 llicències temporals per aquest estiu i d’acord amb el consistori d’Andratx per sol·licitar al Govern la reciprocitat de servei entre els dos municipis. Això voldria dir que si un taxista calvianer o andritxol circula per l’altre municipi i veu persones esperant a una aturada oficial, podrà oferir-los el servei de manera puntual.
La votació plenària cerca que aquesta autorització estigui activa fins al 31 d’octubre a tots els nuclis urbans excepte al poble de Calvià, es Capdellà, el Toro i Sant Elm. Pel que fa a l’ampliació del nombre de llicències, aquestes 25 que s’afegeixen només estarien vigents entre el primer de juny i el 30 de setembre. Aquesta iniciativa, si s’aprova, també inclou una partida de 30.ooo euros de l’Ajuntament per finançar l’adequació dels vehicles.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran