Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'acte amb els alcaldables del PSIB ha servit per defensar les polítiques socialistes duites a terme fins ara
Defensar Espanya passa per aprovar els Pressuposts Generals de l’Estat elaborats pel Govern de Pedro Sánchez i que inclouen sis de cada deu euros per polítiques socials. És l’argument de la vicepresidenta Carmen Calvo, que ha reclamat a Inca el suport dels grups parlamentaris per tirar endavant els comptes. També ha afirmat que el Règim Especial per a les Illes Balears arribarà en breu.
Abans, la candidata al Consell de Mallorca, Catalina Cladera, havia reclamat ajuda per al REIB i també canvis en la regla d’estabilitat perquè els ajuntaments puguin invertir els romanents del pressupost.
L’acte amb els candidats del PSIB-PSOE als municipis de més de 20.000 habitants ha servit per defensar les polítiques socialistes duites a terme fins ara. La presidenta del Govern i secretària general del PSIB, Francina Armengol, ha lloat la creació de 90.000 llocs de feina i les fites aconseguides en matèria d’igualtat.
Centenars de militants han acudit a una cita política. A les portes de la fàbrica Ramis, un grup de funcionaris de presons han reclamat a la vicepresidenta increments de plantilla, justícia salarial, més mitjans i millor formació per aquest col·lectiu.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte