Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els participants s'han endinsat per la zona de sa Font des Ierns i el vall amagat de Puig d'en Sala
L’Associació Eivissa i Formentera contra el càncer ha organitzat aquest diumenge una caminada solidària per a recaptar fons per a les persones afectades per aquesta malaltia. Una caminada que ha recorregut la zona de Cala Llonga, a Santa Eulària des Riu. Un esdeveniment en el qual es podia participar amb 5 euros.
La primavera, de fet, és una estació ideal per fer caminades a Eivissa. En aquesta ruta, els participants s’han endinsat per la zona de sa Font des Ierns i el vall amagat de Puig d’en Sala. Quasi deu quilòmetres de recorregut que pretenen aportar un gra més per ajudar les persones afectades pel càncer.
L’associació, que té més de 100 membres, espera recaptar més de 200 euros amb aquesta iniciativa, explica Beryl Jones, vocal de l’associació. Jones espera que en les pròximes iniciatives solidàries es vagi afegint més fent per continuar amb aquesta tasca. Aquest any tenen programades cinc excursions més com aquesta.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte