Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El Consell d'Eivissa engega una campanya fins l'octubre amb un pressupost de 96.000 euros
Un vehicle amb un canó i dos operaris recorreran set sectors d’Eivissa per fumigar-los de forma biològica, mitjançant acabar amb les larves d’aquest insecte tan empipador.
Les zones afectades són ses Feixes de Vila, a més dels estanys de ses Salines, Platja d’en Bossa, el riu de Santa Eulària i els torrents principals de Sant Joan i Sant Antoni.
Mentre el Consell eivissenc comença la campanya contra el mosquit comú, els ajuntaments, per part seva, són els encarregats d’acabar amb les plagues del moscard tigre.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo