Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els hospitals de Balears en necessiten 200 donacions diàries
El bus del Banc de Sang i Teixits de Balears ha visitat aquest divendres l‘Institut de Felanitx amb l’objectiu de captar nous donants i fidelitzar-los. Una iniciativa impulsada pels estudiants de primer de batxillerat i a la qual s’han apuntat una cinquantena de persones.
Per captar aquests nous donants, han fet difusió de la campanya en xarxes socials i mitjans de comunicació. I han treballat el tema a l’assignatura de biologia.
En aquests moments, estan baixes les reserves de tots els grups sanguinis amb RH negatiu, però és especialment necessari el zero negatiu. Els hospitals de les illes en necessiten una mitjana de 200 donacions al dia.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat