Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Aquest dilluns la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha visitat les instal·lacions de la fàbrica a Inca
Camper informa la seva web de Rússia que tanca temporalment per problemes logístics i operacionals.
46Camper tanca totes les botigues que té a Rússia 17 dies després d’esclatar la guerra de Putin. La notícia s’ha fet saber el mateix dia que la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, s’ha desplaçat a Inca i ha visitat les instal·lacions de la fàbrica, acompanyada per la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol.
A Inca la ministra Reyes Maroto ha llançat un missatge de tranquil·litat i seguretat als turistes de cara a la temporada alta, malgrat la incertesa generada per la guerra a Ucraïna. “Som un país segur, lluny del conflicte”, ha dit.
Durant una visita a les instal·lacions de l’empresa de calçat Camper, Maroto ha reconegut en declaracions a la premsa que la guerra a Ucraïna causa desconfiança al mercat turístic i per això ha insistit que s’ha de treballar en la promoció del destí com un lloc segur.
Si bé, ha assenyalat que cal ser prudents a causa de l’evolució del conflicte a Ucraïna, la ministra ha dit que es preveu una “bona” temporada turística tant a Espanya com a Balears, on l’any passat un de cada quatre turistes internacionals van triar l’arxipèlag.
En aquesta línia, ha apel·lat a l’esforç en matèria de comunicació per a traslladar confiança i seguretat als turistes, una acció que tant el Govern com diverses comunitats preveuen reforçar en la missió comercial que es durà a terme el pròxim 30 de març a Miami (als Estats Units), per a promocionar el país.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols