Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Aquest dilluns la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha visitat les instal·lacions de la fàbrica a Inca
Camper informa la seva web de Rússia que tanca temporalment per problemes logístics i operacionals.
134Camper tanca totes les botigues que té a Rússia 17 dies després d’esclatar la guerra de Putin. La notícia s’ha fet saber el mateix dia que la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, s’ha desplaçat a Inca i ha visitat les instal·lacions de la fàbrica, acompanyada per la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol.
A Inca la ministra Reyes Maroto ha llançat un missatge de tranquil·litat i seguretat als turistes de cara a la temporada alta, malgrat la incertesa generada per la guerra a Ucraïna. “Som un país segur, lluny del conflicte”, ha dit.
Durant una visita a les instal·lacions de l’empresa de calçat Camper, Maroto ha reconegut en declaracions a la premsa que la guerra a Ucraïna causa desconfiança al mercat turístic i per això ha insistit que s’ha de treballar en la promoció del destí com un lloc segur.
Si bé, ha assenyalat que cal ser prudents a causa de l’evolució del conflicte a Ucraïna, la ministra ha dit que es preveu una “bona” temporada turística tant a Espanya com a Balears, on l’any passat un de cada quatre turistes internacionals van triar l’arxipèlag.
En aquesta línia, ha apel·lat a l’esforç en matèria de comunicació per a traslladar confiança i seguretat als turistes, una acció que tant el Govern com diverses comunitats preveuen reforçar en la missió comercial que es durà a terme el pròxim 30 de març a Miami (als Estats Units), per a promocionar el país.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera