Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Un possible ajornament de les eleccions catalanes del 14 de febrer seria "molt greu per a la democràcia"
El ministre de Justícia, Juan Carlos Campo, ha afirmat que la suspensió d’unes eleccions “no està contemplada” en la Llei Electoral i que un possible ajornament de les eleccions catalanes del 14 de febrer seria “molt greu per a la democràcia“. Ho ha dit a una entrevista a Televisió Espanyola, durant la qual ha explicat que la decisió que es pugui prendre sobre els comicis autonòmics a Catalunya ha de ser “absolutament proporcionada a la situació”.
El ministre ha explicat que Catalunya és l’única comunitat que no té una llei electoral pròpia i per tant en aquell territori regeix la Llei Orgànica del Règim Electoral General. Campos ha afirmat que davant aquesta “falta de previsió legal” s’ha d’actuar amb “molta cautela”, ha conclòs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles