Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
L'actual centre educatiu Joan Veny i Clar té capacitat per 400 alumnes i actualment n'acull 700
131
La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Campos ha celebrat avui dematí una sessió extraordinària per atorgar la llicència urbanística per a la construcció de la nova escola pública. Així ho publica el consistori campaner a les xarxes socials.
Es tracta d’una infraestructura que fa més de 10 anys que el municipi reclama. L’actual centre educatiu Joan Veny i Clar té capacitat per 400 alumnes i actualment n’acull 700.
El nou centre estarà dotat de dues línies amb sis unitats d’educació infantil i 12 aules d’educació primària, gimnàs, menjador i administració. Aquesta és la darrera passa per part de l’Ajuntament. Ara la conselleria d’educació ha de licitar les obres per poder començar la construcció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola