Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El Recinte Firal d'Eivissa acollirà expositors de comerç i artesania, tallers infantils, actuacions musicals, rifes i subhastes
El mercat solidari Can Nadal a Eivissa se celebrarà enguany els dies 17 i 18 de desembre al Recinte Firal. S’hi podran trobar més de 25 expositors de productes artesans i comerços de l’illa, tallers infantils i actuacions musicals, entre d’altres activitats. També hi haurà rifes i subhastes per recaptar sous per a l’associació Eivissa i Formentera Contra el Càncer.
La presidenta de l’entitat explica que els sous que recaptin en aquestes dues jornades solidàries aniran destinades a adquirir material pels malalts i també per donar suport econòmic a persones amb pocs recursos.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros