Així ho ha dit al programa "Al dia" d'IB3 Ràdio
La portaveu del grup parlamentari de Vox, Manuela Cañadas, en una imatge d'arxiu. / ISAAC BUJ
166La portaveu de Vox al Parlament, Manuela Cañadas, ha evitat pronunciar-se sobre la petició dels diputats crítics de la seva formació, Idoia Ribas i Sergio Rodríguez, que demanen que dimiteixi de forma immediata, perquè consideren que Cañadas va fer unes declaracions falses i ofensives contra ells després de la junta de portaveus del 3 de setembre.
En la tertúlia política del programa d’IB3 Ràdio, “Al dia”, la portaveu parlamentària de Vox ha qualificat l’actuació dels seus companys de “circ”. Ribas i Rodríguez han enviat un escrit a la direcció del partit d’Abascal en què han adjuntat l’acta de la sessió de la junta de portaveus. Asseguren que va insinuar que tots dos podrien seguir les mateixes passes que Agustí Buades, que va deixar el grup parlamentari de Vox a finals d’agost.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat