La portaveu parlamentaria de Vox, Manuela Cañadas, convida els crítics a deixar l'acta si no estan d'acord amb el partit
Els grups parlamentaris del PSIB i Més per Mallorca han afirmat aquest dilluns que la presidenta del Govern, Marga Prohens, està sotmesa a Vox i “als seus trànsfugues”. Ho han explicat en les rodes de premsa prèvies a la sessió de plenària d’aquest dimarts i en referència a la nova crisi interna del grup parlamentari de Vox. Els populars, però, asseguren que negociaran a banda i banda.
Unes declaracions que s’han produït precisament l’endemà que s’hagi fet pública la carta que Idoia Ribas i Sergio Rodríguez han remès a la direcció nacional del partit en la qual demanen la dimissió de la portaveu del grup parlamentari, Manuela Cañadas, per les declaracions fetes a la Junta de Portaveus del 3 de setembre. Cañadas els ha convidat a deixar la seva acta si no estan d’acord amb el partit. Els díscols, per part seva, descarten partir.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat