La portaveu parlamentaria de Vox, Manuela Cañadas, convida els crítics a deixar l'acta si no estan d'acord amb el partit
Els grups parlamentaris del PSIB i Més per Mallorca han afirmat aquest dilluns que la presidenta del Govern, Marga Prohens, està sotmesa a Vox i “als seus trànsfugues”. Ho han explicat en les rodes de premsa prèvies a la sessió de plenària d’aquest dimarts i en referència a la nova crisi interna del grup parlamentari de Vox. Els populars, però, asseguren que negociaran a banda i banda.
Unes declaracions que s’han produït precisament l’endemà que s’hagi fet pública la carta que Idoia Ribas i Sergio Rodríguez han remès a la direcció nacional del partit en la qual demanen la dimissió de la portaveu del grup parlamentari, Manuela Cañadas, per les declaracions fetes a la Junta de Portaveus del 3 de setembre. Cañadas els ha convidat a deixar la seva acta si no estan d’acord amb el partit. Els díscols, per part seva, descarten partir.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata