Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

L'empresa adjudicatària haurà d'adaptar temporalment una de les voreres de l'avinguda de Santa Eulària com a vial de trànsit rodat
Aquest dimarts el trànsit encara és fluid a l’avinguda de Santa Eulària de Vila, on des de la tardor passada el Ministeri de Medi Ambient inverteix 7 milions d’euros per millorar i renovar el sistema de sanejament de la segona ciutat balear.
Fan feina a tres estacions de bombatge on s’instal·len els corresponents tancs de tempesta, uns dipòsits que han de recollir les aigües de pluja i evitar el risc d’inundacions. La situació del trànsit pot complicar-se però els propers dies, quan s’hauran d’adaptar temporalment les voreres com a vials de servei.
En principi la planificació de l’obra preveia tancar un dels carrils de l’avinguda de Santa Eulària, i deixar-la en un únic sentit. Finalment, però, s’ha apostat per la solució temporal d’aprofitar l’amplària de la vorera per afectar els cotxes el mínim possible.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar