El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El professor Samuel Pinya continua la tasca investigadora per catalogar totes les espècies que hi ha al municipi de Capdepera
Demà és el Dia Mundial del Medi Ambient, i durant tot el cap de setmana l’investigador i professor Samuel Pinya du a terme 3 safaris de biodiversitat.
Una activitat amb la qual s’endinsa en la catalogació i l’estudi de les espècies que hi ha a diversos espais naturals. Avui el torn ha estat a Canyamel, al municipi de Capdepera.
El professor Samuel Pinya i el jove Joan Gil són a la platja de Canyamel per un dematí d’investigació dins la mar.
Pinya lidera l’estudi englobat a la càtedra biodiversitat i Turisme que impulsa amb l’Ajuntament de Capdepera.
Per joves de la comarca de Llevant com en Joan, la iniciativa és tot un gust.
Aquesta iniciativa forma part del projecte de la Càtedra de la Mar, que té 50 estacions d’estudi repartides entre les 4 Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits