110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
El professor Samuel Pinya continua la tasca investigadora per catalogar totes les espècies que hi ha al municipi de Capdepera
Demà és el Dia Mundial del Medi Ambient, i durant tot el cap de setmana l’investigador i professor Samuel Pinya du a terme 3 safaris de biodiversitat.
Una activitat amb la qual s’endinsa en la catalogació i l’estudi de les espècies que hi ha a diversos espais naturals. Avui el torn ha estat a Canyamel, al municipi de Capdepera.
El professor Samuel Pinya i el jove Joan Gil són a la platja de Canyamel per un dematí d’investigació dins la mar.
Pinya lidera l’estudi englobat a la càtedra biodiversitat i Turisme que impulsa amb l’Ajuntament de Capdepera.
Per joves de la comarca de Llevant com en Joan, la iniciativa és tot un gust.
Aquesta iniciativa forma part del projecte de la Càtedra de la Mar, que té 50 estacions d’estudi repartides entre les 4 Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís