Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El professor Samuel Pinya continua la tasca investigadora per catalogar totes les espècies que hi ha al municipi de Capdepera
Demà és el Dia Mundial del Medi Ambient, i durant tot el cap de setmana l’investigador i professor Samuel Pinya du a terme 3 safaris de biodiversitat.
Una activitat amb la qual s’endinsa en la catalogació i l’estudi de les espècies que hi ha a diversos espais naturals. Avui el torn ha estat a Canyamel, al municipi de Capdepera.
El professor Samuel Pinya i el jove Joan Gil són a la platja de Canyamel per un dematí d’investigació dins la mar.
Pinya lidera l’estudi englobat a la càtedra biodiversitat i Turisme que impulsa amb l’Ajuntament de Capdepera.
Per joves de la comarca de Llevant com en Joan, la iniciativa és tot un gust.
Aquesta iniciativa forma part del projecte de la Càtedra de la Mar, que té 50 estacions d’estudi repartides entre les 4 Illes.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària