Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Gisela Almirón és una de les 538 estudiants de Mallorca que han estat guardonades amb un dels Premis a l’Esforç i el Rendiment Acadèmic del curs 2024-2025. Aquest dilluns ha rebut el reconeixement en una gala institucional al Palau de Congressos de Palma, presidida per la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el conseller d’Educació i Universitats, Antoni Vera. L’acte ha servit per destacar públicament el compromís amb l’aprenentatge i la superació personal de l’alumnat d’ESO, Batxillerat, Formació Professional i ensenyaments per a persones adultes.
Almirón, que actualment cursa 1r de batxillerat científic, ha tornat a classe emocionada després de rebre el premi a l’esforç personal per la seva trajectòria a l’ESO. Assegura que tenia aquest objectiu des de primer d’ESO, i que el guardó és fruit de la constància i la dedicació. Té clar que vol ser matemàtica o física, i, si pot, les dues coses.
Els lliuraments de premis continuaran les pròximes setmanes a la resta d’illes: a Eivissa, el 13 de novembre, i a Menorca, el 18. La cerimònia dedicada a l’alumnat d’educació primària se celebrarà aquest divendres, 24 d’octubre, al Conservatori de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany