Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Hortense és el nom de la propera borrasca que marcarà el temps dels dies que venen
Sortida del sol vermellosa. /EFE
18Hortense és el nom de la propera borrasca que marcarà el temps dels dies que venen. Aquest dijous encara és a l’oest de la península ibèrica, Atlàntic endins, comença a produir temporal de mar fort al nord-oest peninsular i les precipitacions avancen terra endins cap a l’est.
Un front associat a Hortense arribarà aquest divendres a la Mediterrània occidental, ens produirà molt poca precipitació, que si es produeix serà a partir de migdia i sobretot al nord de l’arxipèlag.
El fenomen meteorològic més destacat de les properes hores serà el vent de llebeig que començarà a bufar amb intensitat la matinada de divendres. Aquest divendres tendrem cops de vent entre 70 i 80 km/h, als punts més exposats el vent pot passar els 100 km/h.
La mar estarà molt alterada, maregassa, l’altura significativa de les ones superarà els 3 metres.
El cel estarà ennigulat bona part de la jornada, especialment niguls mitjans i alts que així com avanci el matí seran més espessos.
Dissabte tendrem un augment progressiu dels niguls així com avanci el dia, amb qualque ruixat el vespre de dissabte i matinada de diumenge.
Dissabte davallarà la temperatura, les mínimes es registraran a darrera hora, màximes entorn de 15 oC.
El vent bufarà moderat amb cops forts de sud-oest i oest. A la mar la situació continuarà complicada amb àrees de maregassa.
Diumenge a primera, restes de niguls, després moltes clarianes. La temperatura es mantendrà, no canviarà gaire, màximes a migdia de 13 o 14 oC.
El vent tornarà a ser destacat, a primera hora a les Pitiüses i a Mallorca serà de nord-oest i el capvespre girarà a sud-oest , a Menorca bufarà de nord el matí.
La mar encara no es tranquil·litza i a les zones exposades al vent de component oest la situació estarà complicada, encara amb àrees de maregassa i onades de més de 3 metres d’altura.
La setmana que ve, a partir de dimarts, tornarem a tenir situació anticiclònica, estabilitat, vent en calma i gran diferència entre la temperatura nocturna i la diürna.
Consulta aquí la previsió del Temps
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici