Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Sanitat comptabilitza 56 morts que s'haurien produït en la darrera setmana
68
Sanitat notifica aquest dilluns que, en les darreres 24 hores, no s’han produït morts per coronavirus a Espanya. Per tant, manté la xifra total en 27.136 defuncions, a pesar que notifica 56 víctimes mortals registrades en la darrera setmana. Madrid continua sent la regió més afectada per la pandèmia, ja que 31 de les 56 morts notificades corresponen a aquesta comunitat.
Pel que fa als contagis, es notifiquen 48 casos nous, de forma que el total arriba a 241.717 positius. Són 167 pacients més que ahir.
En referència als ingressos, avui es comuniquen 145 hospitalitzacions, amb un total de 124.348. Pel que fa a ingressos a les UCIS, es comptabilitzen 14 casos, amb un total de 11.611 malalts.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma