Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
De manera cautelar, es comunicarà a l'armador la prohibició de llençar a la mar cap producte que faci escuma fins que no s'acrediti que és innocu per al medi ambient
A Eivissa, la Capitania Marítima investiga si la Marina Mercant pot sancionar el vessament d’escuma des d’una festa a bord d’un vaixell que coneixíem a través de les xarxes.
Si és així, es multarà, segons assegura el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, del qual depèn Capitania. L’actuació s’ha iniciat arran d’una denúncia de l’Ajuntament de Sant Josep, encara que la festa al vaixell s’ha estat anunciant tot l’estiu. De manera cautelar, es comunicarà a l’armador la prohibició de llençar a la mar cap producte que faci escuma fins que no s’acrediti que és innocu per al medi ambient. El Ministeri també recorda que la Guàrdia Civil té la missió de vigilar la mar i denunciar les infraccions.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada