Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Sant Josep acull el sisè congrés de l'Associació de Fotografia de la Natura
Sant Josep de sa Talaia ha acollit aquest cap de setmana el sisè congrés de l’Associació de Fotografia de la Natura de les Balears. Aquest diumenge, els artistes han presentat les seves feines a l’auditori del Caló de s’Oli.
L’expressivitat és la part de l’obra en què el fotògraf Juan Tapia tracta de transmetre a l’exterior la seva vida interior. Ho fa amb emocions, sensacions i idees.
“Captant la naturalesa podem ser més conscients de la relació que hi tenim i de les conseqüències del canvi climàtic“, explica Óscar Domínguez, un dels fotògrafs que hi han participat.
En definitiva, fotografiar la realitat per causar un impacte en l’espectador que ens pot mobilitzar a transformar-la.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases