Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Augusto Fernández, que ha quedat tercer, ha estat el millor balear de la jornada
91
La notícia positiva als entrenaments lliures del Gran Premi d’Àustria ha arribat a Moto 2. Augusto Fernández ha finalitzat tercer. El de Sencelles defensa lideratge al Mundial per primera vegada enguany. El pilot de Red Bull KTM Ajo té 13 punts d’avantatge respecte del japonès Ogura.
No li han anat tan bé les coses a Izan Guevara a Moto 3. El mallorquí ha acabat a la dotzena posició. El pilot de Gas Gas és segon a la general a tres punts del líder.
A Moto GP, Joan Mir segueix el seu calvari aquesta temporada i ha finalitzat els lliures en quinzè lloc. I a Moto E Miquel Pons sortirà demà des de la vuitena posició. El mallorquí és cinquè al Mundial.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores