Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
L'empresa d'alimentació de Calvià no respectava la cadena de fred
El març, la Policia Nacional va decomissar 50 tones de carn caducada a l’empresa Cárnicas Vicente de Marratxí.
142L’empresa d’alimentació i distribució del polígon de Son Bugadelles a Calvià manipulava l’etiquetatge i es botava la cadena de fred dels productes. Ara la Policia Nacional l’investiga per un presumpte delicte contra la salut pública per mala conservació de productes carnis i contra els drets dels treballadors per explotació laboral.
La Policia i agents de Salut varen descobrir diverses peces de carn emmagatzemades a una gelera exterior, davall de sacs de gel durant l’inspeccionat a les instal·lacions de l’empresa que distribueix els seus productes a alguns restaurants de Santa Ponça. Margalida Buades, cap de servei de seguretat alimentària explica com mofidicaven l’etiquetatge a l’informatiu vespre d’IB3 Ràdio.
Buades explica que s’ha produït un canvi d’estratègia en les inspeccions i això ha permès una millora en el control de les empreses. La cap de servei també demana la col·laboració ciutadana i recomana als consumidors que tinguin cura a l’hora de triar els productes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions