Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El Consistori de Felanitx proposa uns altres terrenys més allunyats de la població
La mobilització ciutadana contra l’antena de telecomunicacions a Cas Concos des Cavallers ha donat fruits. Finalment, no s’instal·larà en un solar ubicat a pocs metres del poble. L’Ajuntament de Felanitx ha informat l’empresa American Tower, que ha estimat el recurs de reposició que varen posar els veïnats. Ni el consistori, ni l’operador de telefonia que havia de llogar l’antena volen el rebuig social que ha generat.
El solar que ha presentat l’ajuntament com a alternativa per ubicar-hi l’antena, de 30 metres d’alçada, està en una altra zona, a uns dos quilòmetres del poble. El que està clar és que tard o d’hora s’hi instal·larà.
Les mobilitzacions de l’antena en aquest municipi de només 800 habitants varen començar l’estiu passat. A més de mostrar públicament el seu rebuig, la plataforma veïnal va contractar els serveis d’una advocada que va interposar un recurs amb les seves reclamacions, que finalment han estat escoltades.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut