El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Aquest divendres es reprèn el judici amb la resolució de les qüestions prèvies
123
La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Balears ha dictat una interlocutòria en el qual ha acordat que el judici pel cas Cursach continua després de rebutjar l’anul·lació de la instrucció judicial.
D’aquesta manera, el tribunal ha negat la petició de la majoria d’advocats de la defensa, que van basar les seves qüestions prèvies en les irregularitats comeses durant la fase de la investigació judicial i en el processament judicial del jutge Manuel Penalva i el fiscal Miguel Ángel Subirán per part del Tribunal Superior de Justícia de Balears (TSJIB).
En la interlocutòria, que s’ha conegut aquest divendres minuts abans de reprendre’s el judici a l’Audiència de Palma, el tribunal també ha acordat deixar fora del procediment, com ja s’havia acordat en fase d’instrucció, els fets relatius a ‘Plaça Pitiüses’.
D’altra banda, les magistrades no estimen l’expulsió de les acusacions particulars. Sobre la resta de qüestions prèvies plantejades, el tribunal les ha desestimat i ha detallat que no hi cap recurs.
El macrojudici pel cas Cursach va arrencar el passat 13 de juny amb 24 encausats, sessió en la qual 7 d’ells van ser exculpats per la retirada de les acusacions per part de la Fiscalia i els advocats que representen als empresaris de Palma i Magaluf presumptament afectats per la trama.
Després de la decisió comunicada aquest divendres per l’Audiència la vista, que es preveu que es prolongui durant mesos, continuarà contra Cursach, la seva mà dreta en el grup empresarial, Tolo Sbert; 14 policies locals i un funcionari que haurien actuat de manera irregular aprofitant la seva posició.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals